Skocz do zawartości

Zdjęcie

Programiści i programistki....łączcie się :)

• Zaloguj się aby odpowiedzieć
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZKUSiTTD

ZKUSiTTD

Myśliciel

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 373 Postów:

Napisany 31.01.2009, 10:40

Hej :)

pod wpływem wątku o programach kontroli rodzicielskiej przyszedł mi na myśl pewien pomysł...

A może by tak napisać samemu jakiś dobry darmowy programik tego typu? :) Sam jestem programistą, co prawda programu tego typu jeszcze nie pisałem, ale można spróbować :)

Oczywiście taka robota, to zajęcie dla paru osób..przydał by się kilkuosobowy zespół. Dlatego zastanawiam się ilu proramistów aplikacji jest na forum...oraz w jakich językach przyszło im pisać..

ja osobiście piszę w C, C++...w porywach w C# lub w Javie

A jak Wy?

...i co o tym sądzicie? :)
  • 0

#2 Fenix_reborn

Fenix_reborn

Bywalec

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 60 Postów:

Napisany 31.01.2009, 12:50

Niestety umiejetnosci programistycznych nie mam (choc takowe maza mi sie kiedys ;) ), ale z checia popracowal bym nad koncepcja samego programu.
Wydaje mi sie, ze mam kilka pomyslow, ktore mogly by byc wartosciowe :)

Postaram sie przez weekedn jeszcze pomyslec nad caloscia, zbiore mysli i wtedy dam znac.
  • 0

#3 ZKUSiTTD

ZKUSiTTD

Myśliciel

• Autor(ka) tematu
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 373 Postów:

Napisany 31.01.2009, 13:04

Niestety umiejetnosci programistycznych nie mam (choc takowe maza mi sie kiedys ;) )

a czemu marzą? Takich rzeczy nie można pozostawiać w sferze marzeń.
Ja sam mam do siebie ogromne pretensje dlaczego zacząłem programować dopiero na początku liceum! Przecież śmiało mógłbym zacząć już w gimnazjum, czy podstawówce. Ludziom się wydaje, że to jest trudne... a z podstawami świetnie radzą sobie dzieciaki ze szkół podstawowych!

Jeżeli chciałbyś się nauczyć programować, to udzielam też korepetycji ;) :)
  • 0

#4 Fenix_reborn

Fenix_reborn

Bywalec

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 60 Postów: