Skocz do zawartości

O Jazzie

• Zaloguj się aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_jerzy2002_*

Gość_jerzy2002_*
  • Goście

Napisany 09.01.2007, 19:16

Wszyscy ci, Którzy słuchaja, grają i uwielbiają Jazz: porozmawiajmy o jazzie wlasnie tu. Ja gram na gitarze od 4 lat głownie Jazz. CZy ktos tu tez jest Jazzmenem?
  • 0

#2 inshallah

inshallah

Początkujący user

• Użytkownicy
  • Pip
  • 13 Postów:

Napisany 13.03.2007, 17:36

nie jestem jezzzmenem ale uwielbiam jazz,ale ten prawdziwy stary
  • 0

#3 Tymon

Tymon

Początkujący user

• Użytkownicy
  • Pip
  • 43 Postów:

Napisany 17.03.2007, 11:34

Ja również słucham sporo jazzu, szczególnie tego współczesnego (Metheny, Scofield) ale tradycyjnym też nie gardzę :-) Również gram na gitarze ;)
  • 0

#4 stopman

stopman

Początkujący user

• Użytkownicy
  • Pip
  • 45 Postów:

Napisany 13.02.2009, 11:46

Dla mnie Armstrong to był gość! Pomimo tego, że miał niezbyt udane życie (szczególnie dzieciństwo), to był szczęśliwy tworząc muzykę i stał się człowiekiem przez duże C :) .

Pozdrawiam :]
  • 0

#5 Pi1987

Pi1987

Bywalec

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 101 Postów:

Napisany 14.02.2009, 00:39

Ja uwielbiam Pastoriusa, Millera (bas), Evertte Harp'a i Jimmy'ego Dorsey'a (saksofon, klarnet), lubię też Allan'a Holdsworth'a (choć nie w całości), Metheny'ego i Erica Johnson'a, Steve'a Gadd'a (perkusja). Nie mam ulubionych "klawiszowców" i pianistów w ogóle średnio lubię ten "rejon".
Moim zdaniem ten rodzaj muzyki jest niesamowity, ale trzeba go dobrze poznać. Sam gram na basie, ale zbyt słabo żeby grać jazz :( .

Ten post był edytowany przez Pi1987 dnia: 14.02.2009, 00:41

• 0

#6 Gość_mikol89_*

Gość_mikol89_*
  • Autor(ka) tematu
  • Goście

Napisany 08.11.2009, 22:00

Ja czasem słucham jazzu; lubię swing.
  • 0

#7 Gość_songeur_*

Gość_songeur_*
  • Autor(ka) tematu
  • Goście

Napisany 12.03.2011, 01:28