Skocz do zawartości



Zdjęcie

Coolturystyka


  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
60 odpowiedzi w tym temacie

#61 Harima

Harima

    Maniak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1330 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10.10.2012, 18:56

Witam
Ja rówież rozpoczołem trening. Miałem trzy miesiące przerwy ze wzgledu na wakacje. Całe 3 miesiące pracowałem. Zaczołem trening na mase i mam pytanie. W jakim tępie następuje przypływ masy mięsniowej. Wiem że jest to dosyć indywidualna sprawa i ma na to wpływ wiele czynników. Ale moze każdy niech sie wypowie na podstawie swoich doświadczen i obserwacji.



Rozpocząłem - Zacząłem - tempie => Wybacz, ale nie mogłem.


Zasada jest prosta jak budowa cepa -> Ćwicz, ale jeszcze więcej jedz. Mięso każdego rodzaju, tak samo warzywa, owoce, pieczywo etc.

Czego unikać? Fast food, alkohol, słodycze. Na to wszystko można sobie pozwolić, ale nie więcej niż raz, dwa w tygodniu.

Tyle Ci wystarczy na początek. Trzy miesiące wytrzymasz to porozmawiamy więcej.

Nigdy nie byłem zwolennikiem by początkującym wykładać całą książkową wiedzę bo to bez sensu. Najpierw ogarnięcie samego wysiłku, jakiś podstaw zdrowego żywienia i lekkiej dyscypliny, a potem można przejść na wyższy poziom związanym z dietą, trenami etc.



Trening początkowy? Full Body Workout lub rzadko już przez kogoś robiony HST.
Choć splita też można zacząć.

Te trzy terminy powinny Ci wystarczyć. Zapoznaj się z nimi. Źródło? -> sfd.pl

Ten post był edytowany przez Harima dnia: 10.10.2012, 19:00

  • 0