Skocz do zawarto軼i

Zdj璚ie

Jak zacz望 od zera, pytanie od nerda?

• Zaloguj si aby odpowiedzie
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 YourBrother

YourBrother

Zadomowiony

• U篡tkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 265 Post闚:
  • P貫:M篹czyzna

Napisany 19.06.2019, 19:14

Cześć,

od dłuższego czasu planuje coś zacząć ćwiczyć, bo czuję że potrzebuje czegoś takiego. :-)

Problem w tym, że jestem totalnie asportowy, z WF zawsze na ostatnim miejscu a kondycha to szkoda gadać. Praca w 100% siedząca. Może pytanie do innych nerdów, od czego wy zaczynaliście? Ćwiczyć codziennie po 1,5h czy może mniej? Nie znam się na siłce, ani na bieganiu. Zależy mi na tym, aby nie robić tego w domu, bo się nie zbiorę do tego, oraz mam małe mieszkanko :D.

• 0

#2 Dougles

Dougles

Wyga

• U篡tkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 617 Post闚:
  • Sk康:Pozna

Napisany 19.06.2019, 21:06

Jak jesteś totalnie asportowy, to na pewno nie codziennie po 1,5h.
2 - 3 razy w tygodniu do 1h spokojnie na początek będzie ok - ważne żebyś nabrał regularności i się nie zniechęcił, że jest Ci za ciężko. Ma Ci to dawać radość, satysfakcję, a nie być przykrym obowiązkiem. A co powiesz na basen?

• 0

#3 Wheel

Wheel

Pocz徠kuj帷y user

• U篡tkownicy
  • Pip
  • 2 Post闚:

Napisany 20.06.2019, 10:24

Nawet prowadząc sportowy styl życia nie ma potrzeby ćwiczyć codziennie ;) 

Fajną opcją jest dłuższy spacer lub rower w piątek i niedzielę. Z czasem można dorzucić bieganie, ale też spokojne na start- trochę truchtu, trochę marszu. Tyle ile dasz radę, sukcesywnie będziesz mógł to wydłużyć. Dodatkowo można to urozmaicić- np pozwiedzać okolicę, dojechać w jakieś miejsce i tam przeczytać rozdział książki.

To też może być pomocne w realizacji- jak już powiesz sobie, że zmierzasz do konkretnego miejsca to nie masz później wyboru, musisz dojść bo już za daleko żeby wracać 

• 0

#4 omarmolina

omarmolina

Pocz徠kuj帷y user

• U篡tkownicy
  • Pip
  • 9 Post闚:
  • Sk康:Braga (POR)

Napisany 20.06.2019, 17:11