Skocz do zawartości

Zdjęcie

Choroba lokomocyjna

• Zaloguj się aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 noitome

noitome

Maniak

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1169 Postów:

Napisany 06.04.2019, 19:34

Skorzystam z tego, że większość użytkowników forum stanowią przedstawiciele płci innej niż moja :P Pewnie znacie się na motoryzacji lepiej niż ja i może coś podpowiecie. Czym się różni Fiat panda od Dacii sandero i na przykład Forda focusa, tzn. że tym pierwszym mogłam jeździć, a w Dacii odżyła moja choroba lokomocyjna (i córki, i mamy i paru innych pasażerów)?

Do czasu zmiany auta żyłam w przekonaniu, że jako kierowca czuję się dobrze, a jedynie jako pasażer jestem zielona, więc po prostu przywykłam do tego, że muszę siedzieć za kierownicą i wtedy żaden posiłek mi nie szkodzi. Teraz jeżdżę Dacią i przejechanie kilku kilometrów do roboty jest męczące a wycieczka około 20 km to udręka i dla córki kończy się w wybitnie niemiły sposób. Co trochę musimy robić przerwy w lesie a i tak nie ma pewności, czy uda się dotrzeć bez wpadki. Dziś to była masakra...

Nawet jakbym sprzedała tyle co kupiony samochód, to nie mam pojęcia, czym się kierować przy wyborze następnego, bo nie wiem, co stanowi problem. Potrzebuję auta, więc JAKIEŚ się przyda, a powrót do ciasnej pandy już mi się nie uśmiecha...
  • 0

#2 Kłapouchy

Kłapouchy

Początkujący user

• Użytkownicy
  • Pip
  • 35 Postów:

Napisany 06.04.2019, 20:03

Cześć,

też mieliśmy niedawno taki problem po zmianie auta (wszyscy mamy lokomocyjną). Myślę, że zadecydowały o tym dwa czynniki:

• zmieniliśmy auto wyższe na niższe (tj. o niższej pozycji pasażerów) - wydaje mi się, że im niższe auto, tym łatwiej o objawy lokomocyjnej u pasażerów,
  • zapach w aucie - po dłuższym czasie jeżdżenia staje się on neutralny dla pasażerów, jednak na początku są do niego nieprzyzwyczajeni (najgorszy chyba jest zapach plaka i nowych, gumowych dywaników w aucie... trochę się trzeba najeździć zanim znikną).